NUOVO CAFFE s.r.o.
V Újezdech 2, 621 00 Brno

Provozní doba: 7:30 - 16:00 hod

tel: +420 549 273 192
Zelená linka: 800 269 259

Jsme společnost NUOVO CAFFE s.r.o. pohybující se na českém trhu již od roku 1992.

Zabýváme se zajištěním profesionálního kávového a nápojového servisu, včetně provozu automatů na balené potraviny. Našim hlavním cílem je vysoká kvalita výrobků, služeb a maximální spokojenost zákazníka.  Pokud máte zájem pracovat pro ryze českou společnost, kde je přátelský kolektiv, a přispět svoji prací k dobrému jménu společnosti, rádi Vás uvítáme do našeho týmu.

Níže jsou uvedeny pracovní pozice, které jsou velmi důležitým hnacím motorem naší společnosti.

V případě, že Vás některá z těchto pozic oslovila, zašlete nám prosím svůj profesní životopis na adresu:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a my Vás budeme kontaktovat, zdali je vybraná pracovní pozice aktuální.


Je Vám blízký vztah k administrativě a obchodu? Máte radost z dobře odvedené práce a nabíjí Vás energií, když máVaše práce smysl a je doceněna? Jste zastáncem efektivní náplně pracovní doby? Vstřícnost a ochota je v popředí Vašeho žebříčku hodnot?

Pokud jste dokázali kladně odpovědět alespoň na polovinu otázek, rádi Vás uvítáme v ryze české společnosti, kde právě Vás budeme umět ocenit a nabídneme Vám nejen níže uvedené.

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK(CE)

Vaší náplní práce bude:

  • Každodenní telefonická a emailová komunikace
  • Příjem a evidence objednávek, oprav, ostatních požadavků klientů
  • Zajištění veškeré činnosti spojené se zabezpečením servisních služeb
  • Evidence pošty, správa pokladny
  • Základní fakturace, vystavení dokladů, spolupráce s účetní, příprava podkladů
  • Řešení pohledávek
  • Nákup režijního materiálu a kancelářských potřeb
  • Spolupráce s odděleními uvnitř firmy, administrativní podpora

Co od Vás očekáváme?

  • Znalosti na úrovni SŠ
  • Výbornou znalost MS Office (Vaše každodenní činnost)
  • Zkušenosti v administrativě (základní fakturace, zpracování dat, evidence databází)
  • Dobré znalosti obchodní problematiky (zákaznický servis v návaznosti na obchodní smlouvy)
  • Profesionální přístup, samostatné řešení úkolů, komunikativnost, pečlivost,
  • Schopnost operativních řešení
  • Správa webových stránek

Co Vám může být výhodou?

  • Znalost účetního programu POHODA
  • ŘP sk. B (není podmínka)
  • Energický a proaktivní přístup, schopnost řešení ad-hoc požadavků

Co Vám nabízíme?

  • Jistotu a zázemí perspektivní české firmy
  • Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
  • Samostatnou a zodpovědnou práci, kdy výsledek je viditelný
  • Pevná pracovní doba, pondělí – pátek, 7:30 – 16:00
  • HPP, po zaučení na dobu neurčitou
  • Stravenky
  • Docházkový bonus 5.000Kč/rok
  • Výbornou kávu po celý den zdarma

Přečtěte si jak zpracováváme vaše osobní údaje